Siirry pääsisältöön

Mahtava palkinto!

Olo on nyt upea, suurenmoinen ja mahtava. Sain Gorgeus Blogger -palkinnon kahdelta suunnalta, Kirjapedolta ja Hreathemukselta. Molempia blogeja olen seurannut jo pitkään ja pitänyt lukemastani. Kiitos siis teille!

Palkintoa seuraa viisi kysymystä, joihin pitää vastata. Tämä onkin kiva palkinto, kun kysymykset ovat valmiina, eikä tavitse itse keksiä asiaa.


1. Milloin aloitin blogisi?
Aloitin blogin heinäkuun 5. päivä 2009. Olin silloin kesälomalla ja pitkään muhinut idea kypsyi valmiiksi.

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Kirjamielellä on kirjablogi, eli käsittelen täällä kirjoja, lukemista, kirjallisuutta ja niihin liittyviä ilmiöitä. Joskus saatan kirjoittaa myös kielestä, mutta muihin aiheisiin blogini ei tule laajenemaan. Pidän siitä, että blogillani on selkeä aihe.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen?
Luen hyvin monipuolisesti ja kirjoitan sellaisistakin kirjoista, joita ei ehkä muissa blogeissa ole – esimerkkinä vaikka nuortenfantasia ja spekulatiivinen fiktio yleensäkin.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Ystäväni oli aloittanut blogin kirjoittamisen jo aikaisemmin ja hänellä oli niin hauskaa, että minunkin alkoi tehdä mieli avata oma blogi.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Olen aika tyytyväinen blogiini, sillä siitä on ajan myötä muotoutunut minun näköiseni. Toivoisin tietysti, että minulla olisi enemmän aikaa lukea ja kirjoittaa lukemastani blogiin. Varsinkin suomalaista spefiä haluaisin tuoda enemmän esille.

Palkinnon siirrän tietysti eteenpäin upeille kirjabloggareille, eli olkaapa hyvät Aamuvirkku yksisarvinen, Insinöörin kirjahyllyn Teresita, Jossun lukupäiväkirja, Kirjahamsterin Réa ja Le Masque Rougen Emilie. Olette upeita, mahtavia ja suurenmoisia!

Kommentit

  1. Ooh, suuret kiitokset! :) Pidän kovasti blogistasi, olet palkintosi todella ansainnut!

    VastaaPoista
  2. Tänään juuri kuulin ensimmäisen kerran spekulatiivisen fiktion ja nyt luen sen täältä. Näin kävi myös maagisen realismin kanssa joskus aikaa sitten.

    Mutta olet ihana, sen minun piti sanoa, eikä höpötellä termeistä. :D

    VastaaPoista
  3. Emilie, kiitoskiitos ja samoin! :D

    Hanna, hih, et ole vissiin lukenut tuota mun sivupalkissa olevaa esittelyä sitten? ;)
    Mutta kiitos siis sinulla ja samoin! :)

    VastaaPoista
  4. Olen kyllä lukenut, mutta en ollut tajunnut tuolta sitä spekulatiivista napata. Maagisen realismin kylläkin.

    VastaaPoista
  5. Yleensä käy niin, että kun törmää johonkin asiaan, siihen törmää yhtäkkiä joka paikassa. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti