Siirry pääsisältöön

B-jumitus

Voiko tämä olla tottakaan, meinasin jumiutua aakkoshaasteen toisen kirjaimen kohdalle. Yritin lukea Murray Bailin Eukalyptusta, josta Satu on joskus blogittanut. En kuitenkaan pystynyt keskittymään tekstiin, joka tuntui poukkoilevan minne sattuu kaikkine sulkuineen ja välihuomautuksineen. Jätin siis Eukalyptuksen rauhaan toistaiseksi, mutta aion kyllä vielä joskus palata siihen, koska tarina on kiinnostava.

Kokeilin siirtyä tämän jälkeen hömppään ja aloitin Candace Bushnellin Sinkkuelämän, mutta sekin jämähti heti alkumetreille, kun totesin, että tv-sarjahan on paljon parempi. Ehkäpä keskittymishäiriö onkin minussa? Onneksi avomieheni keksi asiaan ratkaisun ja suositteli minulle ties kuinka monennetta kertaa Bukowskia. Aloitin aamulla Postitoimiston ja työmatka sujui rattoisasti. Lupaavaa - ehkä en jumitukaan tähän kirjaimeen kokonaan.

Miten muilla on aakkoshaaste alkanut?

Kommentit

  1. Täällä ollaan piirun verran edempänä: C on jo luettu. D aiheuttaa tuskaa, sillä en osaa valita sitä. Ainakin se tulee olemaan jotain ulkomaista, sillä hyllyssäni ei ole kenenkään suomalaisen D-kirjailijan kirjoja.

    VastaaPoista
  2. Hihittelen täällä yksinäni, koska olen juuttunut jo ennen aloitusta :) Niin tyypillistä minulle, niin kovin tyypillistä.. Huomaan, että kohta on maaliskuu ja vaikka kuinka ajattelin vuoden alussa tehdä aakkoshaasteen, olen vieläkin vain ajatuksen tasolla.

    Hoh.

    VastaaPoista
  3. Onneksi aakkoshaaste ei ole ajallinen haaste. :) Olen melko varma että D:ssä tulen lukemaan Roald Dahlia, mutta C on vielä epävarma.

    VastaaPoista
  4. Aakkoshaaste taitaa olla monen vuoden projekti!

    t. Nimim. Kai mä sen D:n joskus valitsen

    VastaaPoista

Lähetä kommentti