Siirry pääsisältöön

Lokakuu oli lukukuu

Nyt on jo marraskuun ensimmäinen päivä, joten onkin hyvä aika vilkaista viime kuukautta. Se osoittautuikin todelliseksi lukukuukaudeksi. Olen jossain vaiheessa ohittanut viime vuonna lukemieni kirjojen määrän jo kuudella kirjalla. Hassua, että vain vähän aikaa sitten olin huolissani, ehdinkö lukea yhtä paljon kuin viime vuonna. Lukunopeuteen on kyllä vaikuttanut se, että olin flunssan takia sairaslomalla ja lisäksi lokakuussa oli ne viisi viikonloppua. Jos kiinnostaa, mitä kirjoja olen lukenut, listat löytyvät tuolta Tunnisteet-palkista ihan ensimmäisinä.

Lokakuussa tein näköjään myös blogimerkintöjen ennätykseni. Olen ilmeisesti hullaantunut näistä syksyn uutuuskirjoista oikein kunnolla. Nyt alkavat opiskelut painaa toden teolla, joten tahti varmaan vähän putoaa. Lupaan kuitenkin olla aktiivinen!

Lisäksi tuossa sivupalkissa on jo jonkin aikaa ollut tuo Kuukauden luetuimmat -palkki. Siihen päivittyy aina viimeisen 30 vuorokauden aikana luetuimmat tekstit. Tällä hetkellä luetuin blogimerkintä kertoo Avaimen järjestämistä kirjabloggaritreffeistä.

Lokakuun suosituimmat hakusanat, joilla on päädytty blogiini:
1. korallivaras+stott
2. nukkuu lapsi viallinen
3. harjukaupungin salakäytävät
4. tuhannen ja yhden yön tarinat
5. kirjamielellä

Kiitos kaikille lukijoille!

Kommentit

  1. Minäkin listasin omani. Keväällä kandin tekeminen pysäytti kaiken muun lukemisen, joten ihan yllätyin kuinka paljon olen nyt syksyllä lukenut. Kesäksikin olin tehnyt hienoja suunnitelmia, mutta silloin en lukenut töiden takia mitään. Bloggaaminen on todellakin nostanut lukemisen mulla ihan kiitolinjalla ja nousuun. Mut vielä on kirittävää, et saisin sut kiinni. ;)

    VastaaPoista
  2. Listat ovat kyllä hyviä ainakin muistuttamaan, mitä on tullut luettua. Katselen vanhoja listojani myös LibraryThingistä. Hassua, miten nopeasti unohdan parin vuoden takaiset lukemiset!

    VastaaPoista
  3. Sulla oli ihan järjellisiä sanoa. Epistä! Minä laitan sinne selityksen, miksi ja sitten linitän sinut!

    VastaaPoista
  4. Mulla ei ole olut mitään kovin kummallisia hakusanoja. Välillä tulee kyllä ihmeteltyä sitä, millaisia asioita ihmiset etsivät. Joku on tullut mun blogiin esim. hakusanoilla "mitä kirjallisuutta haluaisin lukea". En minä voi sitä tietää. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti